25 - Reisverslag uit Boğazkale, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 25 - Reisverslag uit Boğazkale, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

16 Mei 2014 | Turkije, Boğazkale

Vrijdag 16 mei. We konden niet gelijk vertrekken omdat er allemaal caravans voor ons stonden die eerst weg moesten. Om 20 voor 10 vertrekken wij. Halen eerst nog even Diesel en gaan dan op weg. We gaan naar Bogazkale dat ligt 200 km ten oosten van Anakara. Het is een schitterende route met heel veel verschillende kleuren. De weg is heel goed. We drinken koffie onderweg en 60 km voor de camping hebben we nog geluncht. De afslag naar Bogazkale is iets slechter maar wel te doen. Als we op de camping aankomen is het 31 graden. De camping ligt achter een hotel en is erg netjes. We hebben zelfs 8 douchen en dat is voor Turkije veel. De was gedaan zelfs hoeslakens gewassen en dat was binnen no time droog. We konden eten in het hotel voor 8 euro per persoon dus dat hebben we maar gedaan. We waren met 32 uit eten de rest ging eten in zijn eigen caravan. No tot half 11 buiten gezeten en toen ging het licht uit.

• 17 Mei 2014 - 20:06

Ruurd:

Fijn te horen dat het lekker ging en de was weer droog is. Wij zijn bekaf na een dagje Berlijn, waren pas tegen 19.00 uur terug op de camping.