21 - Reisverslag uit Selimpaşa, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 21 - Reisverslag uit Selimpaşa, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

12 Mei 2014 | Turkije, Selimpaşa

Maandag 12 mei rustdag. Na het ophangen vd was toch mijn bed weer ingedoken maar ik kon niet slapen dus om 8 uur gewassen en ontbeten. Het is zonnig weer en het kwik loopt zowaar op tot 23 graden. Daarna de achter band vd auto gemeten want volgens GJ is die zacht. 3 mannen in de weer en het blijkt dat de band toch iets leeg gelopen is. Dan weer gevuld en met de auto even op het helikopter veld gaan staan en daar de band erafgehaald, de modder en stenen verwijderd en de band is helemaal gaaf volgens de mannen. Dan is het alweer half 12 en toen maar even met de auto naar voorstadje van Instanbul Selimpassa voor boodschappen. Kleine supermarkt gevonden en we gaan patat eten want daar heeft GJ zin in. Ook nog een ijsje gekocht, nog even in het haventje gekeken, benzine gehaald en toen weer terug naar de camping. Was is ondertussen droog en toen maar wat gelezen , gedoucht en gelummeld. Om 17.30 routebespreking met meloen die Loes heeft meegenomen en ieder zijn eigen drinken. Daarna gegeten en verslag geschreven foto’s op de pc gezet. Nu nog een wijntje en dan morgen op naar Ankara.