54 - Reisverslag uit Vranje, Servië van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 54 - Reisverslag uit Vranje, Servië van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

14 Juni 2014 | Servië, Vranje

Zaterdag 14 juni. We vertrekken om half negen naar de grens van Macedonië. Onderweg net voor de grens nemen we een bakkie koffie. Stopt ineens een Bulgaarse auto en roept dat Nederland het geweldig gedaan heeft tegen Spanje. Ook bij de grens is er een mijnheer die roept dat Nederland geweldig is vooral van Persie. De Bulgaarse grenspost zijn we zo doorheen en bij Macedonië gaan ze even in de caravan kijken maar kunnen dan gewoon doorrijden. Na de lunch onderweg rijden we naar de Servische grens. Dat gaat ook erg gemakkelijk. Hebben een hele mooie route gereden. Nu naar de camping in Vranje. Is hele mooie camping met een heel mooi zwembad en we worden ontvangen met een snaps. GJ heeft er vier gehad. Na nog een pilsje en wat chips gaan we om 7 uur rijden. Het is de gehele dag warm geweest maar als we willen gaan eten krijgen we een onweersbui met heel veel regen. We zouden een BBQ hebben op het terras van het zwembad wat de eigenaar vd camping zou regelen maar het wordt nu eten binnen. We krijgen een kippensoep met daarna een bord vlees met patat en een salade. Erg lekker. En de eigenaar heeft nog een stel muzikanten georganiseerd zodat het heel gezellig wordt. Om half tien is het afgelopen en we liggen al om tien uur in bed. De hele groep ligt er vroeg in. Morgen op weg naar Belgrado.

• 15 Juni 2014 - 17:48

Kees:

Zijn er geen opnames gemaakt van GJ op de motorkap, het lijkt wel een James Bond film.Maar zo langzamerhand begint het einde van de reis te naderen, dus genieten jullie nog maar even.

Groetjes Janny & Kees.

• 15 Juni 2014 - 21:22

Elly:

Het was ook een super wedstrijd. Wie had dat gedacht. 5-1. Helemaal geweldig

• 16 Juni 2014 - 20:34

Marike:

Geen foto's jammer. Maar wel een foto van nummerbord.

• 16 Juni 2014 - 20:36

Marike:

Ja een superwedstrijd. We zitten nu weer in Budapest met zijn tweeën. Nog een paar dagen en we zijn weer thuis.