35 - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 35 - Reisverslag uit Antalya, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

26 Mei 2014 | Turkije, Antalya

Maandag 26 mei. Vrije dag vandaag. Om 7 uur wakker en het is al 24 graden in de caravan. Gauw gaan douchen maar de douche is niet erg warm maar goed dat is met deze temperatuur niet erg. Ontbeten en om half 10 vertrokken met de auto naar Manavgat want daar is vandaag een hele grote markt. Als we daar aankomen willen we de auto parkeren worden we door een agent weggestuurd. Dan nog maar een straatje verder en kunnen we de auto kwijt tussen allemaal busjes. Gelijk naar de markt en het is er ontzettend druk met heel veel Duitsers en Nederlanders. Alles staat geprijsd in euro’s maar je kan ook in Lira betalen. Zie ik een leuk T-shirt voor Tycho met Ferrari erop wil die knul er 20 euro voor maar dat vind ik een beetje te veel. Daarna toch maar een merk vest voor Tycho gekocht(nep, geen idee) . Toen kwamen we Tom en Marjan tegen die hadden net een polo shirt gekocht van een of ander merk wat erg mooi is. GJ van het zelfde merk een korte broek gekocht. Ze moesten er 120 lira voor hebben maar GJ wil maar 60 lire betalen. Ze gaan tot 80 maar GJ zegt dat is mij te veel. Toen maar weggelopen. Maar ze roept ons weer terug en krijgen we het toch voor 60 lira dat is 20 euro. Ja en dan moet er nog een shirt bij van het zelfde merk dat we na veel zoeken vinden want je verdwaald daar gewoon. Het wordt een wit shirt want andere kleuren hebben ze niet in GJ zijn maat. Ook nog granaat appel thee gekocht. We hebben het eerst geproefd en daarna gekocht. Toen nog naar de groente en fruit markt. Abrikozen en tomaten gekocht en toen op zoek naar een tentje om te eten. Een soort pannenkoek met kippenvlees gegeten met patat alleen de patat is koud en cola. Toen weer op zoek naar de auto en we waren benieuwd of die er nog staat en ja hoor hij staat er nog en er ontbreekt niets. Toen de navigatie maar aangezet en terug naar de camping. Onderweg nog naar de supermarkt voor water en nog wat andere benodigheden. Op de camping wat gedronken en toen nog naar het strand. Heerlijk liggen zonnen en gezwommen al is het water kouder als gisteren. Het wordt al iets bewolkt al is de temperatuur heerlijk. Om 7 uur gegeten een broodje met gebakken ei en chocolade toetje na. Dan het verslag schrijven en de foto’s op de pc gezet. Morgen gaan we om half negen op excursie naar Antalya.

• 26 Mei 2014 - 21:24

Natasja, Henk Jan, Kim, Sam:

Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven, nog fijne dagen gewenst vanuit Twente!

• 27 Mei 2014 - 20:06

Marike:

Het is een prachtige reis maar wel vermoeiend. Genieten. Groetjes van geert jan en marike

• 27 Mei 2014 - 21:32

Elly:

Ik wordt biijna jalours op jullie. Wij zitten hier in de stromende regen!

• 29 Mei 2014 - 20:16

Geert Jan Ebbinge:

Ja Elly verschil moet er zijn. Grapje. Het is nu 29 mei 35 graden.