40 - Reisverslag uit Selçuk, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 40 - Reisverslag uit Selçuk, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

31 Mei 2014 | Turkije, Selçuk

Zaterdag 31 mei. Om tien over negen vertrokken en het is 26 graden. We rijden naar de kust. Weer door de bergen. Om 1 uur zijn we op de camping Baydil in Pamucak die ligt aan zee. Als we aankomen vraagt Annemarie waar we willen staan in het bos of in de zon. Wij besluiten in de zon te gaan staan en krijgen een mooi plekje aan zee met de palmbomen voor ons. Er staat een heerlijk windje dus we hebben geen last vd warmte. Als alles staat gaan we met de auto naar Selcuk want daar is markt. We gaan eerst even pinnen want het geld is op en daarna over de markt. Weer een korte broek met T-shirt gekocht voor Tycho. Het is er erg warm op de markt wel 34 graden. Daarna naar de supermarkt voor boodschappen en groente en fruit gekocht op de markt. Daarna weer snel terug naar de camping en genieten van het strand. GJ gaat lekker zwemmen. We gaan met zijn allen bbqen maar wij hebben daar geen zin in en blijven lekker bij de caravan ons eigen bbq feestje houden. Na de afwas gaat GJ nog even weg met de camera om wat foto’s te maken. Vanavond heerlijk op ons eigen terras vd zee genieten. Aan de overkant zien we in de verte Samos(grieks eiland) liggen. Als je hier zo staat aan het strand wil je wel langer blijven. Morgen hebben we nog een vrije dag dus kunnen we nog van het strand genieten en dan een excursie dag met in de avond een diner in het restaurant op de camping.

• 01 Juni 2014 - 09:53

Ruurd En Joke:

Dus jullie genieten nog steeds van het rond trekken, kijk uit naar de fotos die genomen zijjn.