29 - Reisverslag uit Ortahisar, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 29 - Reisverslag uit Ortahisar, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

20 Mei 2014 | Turkije, Ortahisar

Dinsdag 20 mei. Vandaag een rustdag. Werden weer wakker van een luchtballon die zou landen voor de camping maar dat ging fout dus moest hij weer snel omhoog. Ging een meter over de caravans en ging landen net naast de camping aan de andere kant. GJ snel uit bed om foto te maken in onderbroek naar de andere kant vd camping. De hele camping was in rep en roer maar het ging allemaal goed. Hebben de was gedaan en na de lunch zijn we een 8 km gaan lopen. Is schitterend hier. Kwamen nog andere Nederlanders tegen die met zijn tweeen met de camper onderweg waren. Even lekker bijgekletst. Na de wandeling bij Annemarie en Piet een bakkie thee gedronken. Het is ongeveer 24 graden maar als we bij onze caravan komen is het zes uur en koelt het hier weer snel af. Gaan nu lekker eten en vanavond niet te laat naar bed want morgen gaat een gedeelte vd groep met de ballon de lucht in en dat willen we wel even bekijken hoe dat gaat.

• 20 Mei 2014 - 20:21

Elly:

Jullie maken ook iedere dag wel weer wat mee, Leuk hoor. Ik ben benieuwd naar jullie foto's als je thuis bent. Bedankt nog voor je mail.

Groetjes Elly