43 - Reisverslag uit Selçuk, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 43 - Reisverslag uit Selçuk, Turkije van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

03 Juni 2014 | Turkije, Selçuk

Dinsdag 3 juni. Vandaag onze rustdag maar het is bewolkt en 25 graden. Na het ontbijt met de auto naar Kusadasi is 15 km verderop. Ligt ook aan de kust. Eerst nog diesel getankt. Auto geparkeerd en daarna lopend naar centrum en naar de haven. In de haven liggen 2 cruiseschepen die ook altijd in Amsterdam komen. Foto’s gemaakt en daarna het centrum ingelopen. Is er erg gezellig alleen ik wordt gek van die Turken die steeds vragen of we wat willen kopen. Je word er helemaal tureluurs van. Hebben nog kruiden gekocht. Als we teruglopen via de boulevard begint het te regenen. We besluiten dan maar ergens te gaan eten zodat we niet meer hoeven te koken vanavond. Aan het water is een leuk restaurantje en kunnen dan gelijk kijken hoe de cruiseboten vertrekken. Na het eten het is ondertussen weer droog gaan we nog boodschappen doen en nemen gelijk nog maar 8 biertjes mee want we hebben eigenlijk te weinig. Ze kosten hier wel 1 euro 50 per blikje maar dat moet dan maar. Daarna via de binnenweg langs de kust weer naar de camping. Een wijntje gedronken, broodje gegeten, GJ de auto gewassen want die zit helemaal onder het zand. En om half 11 liggen we al in bed want we zijn erg moe. Komt door het weer denk ik.