49 - Reisverslag uit Alexandroupolis, Griekenland van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu 49 - Reisverslag uit Alexandroupolis, Griekenland van Geert Jan Ebbinge - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Geert Jan

09 Juni 2014 | Griekenland, Alexandroupolis

Maandag 9 juni 2e pinksterdag. In de ochtend 30 graden en alle winkels zijn dicht en we gaan BBQen. Wat nu. Blijkt dat de LIDL 900 meter vd camping wel open is dus na het ontbijt gelijk naar de winkel. Staat zowat iedereen in de winkel. Boodschappen gedaan en toen vlug terug naar de camping onderons afdakje. Na de lunch nog heerlijk in zee afgekoeld en even op het strand gezeten. Om 3uur komen er 18 campers van de NKC die blijven ook een nachtje staan. Enkele er van hebben we al ontmoet in Turkije. Om 6 uur route bespreking met een drankje vd fooienpot( was geld over, drank en sap bij de Lidl gehaald) en daarna BBq onder het afdak ipv op het strand omdat de meesten niet naar het strand willen maar daar is het wel veel koeler. Maar goed onder het afdakje is het ook gezellig. Om 10 uur gaan we naar de caravan terug en blijven we nog even buiten want in de caravan is het nog 28 graden. Alles staat open en als we naar bed gaan is het afgekoeld naar 26 graden en dat blijft het de hele nacht dus we zweten ons bed uit.